neděle 13. listopadu 2016

Building Blocks

... je název letošního tajemného šátku Stephena Westa. Ale po pořádku. Když jsem někdy před rokem a půl objevila návrháře Stephena Westa a jeho originální návody na pletení hned mě zaujala akce MKAL (mystery knit along - tajemné společné pletení), kde se plete šátek podle návrhu Stephena, ale dopředu se neví, jak bude vypadat. Každý týden dostanete kousek návodu a prostě pletete. :-) Tuto akci pořádá Stephen každý podzim. Loni jsem se nemohla zúčastnit, protože jsem měla doma novorozence, ale letos už jsem si to nemohla nechat ujít.

Přípravu jsem vzala hezky od podlahy. Čtyři klubka klubka odpovídající síly ladící k sobě jsem neměla, tak jsem si je sama nabarvila. Dvě klubka jsou čisté merino a dvě směs merina s hedvábím. Jedna barva se mi nelíbila, tak jsem barvila dvakrát, výsledný výběr je zde:

petra-plete.blogspot.cz
Jsou to moje poslední klubka barvená potravinářskými barvivy, ale o tom více v dalším příspěvku. :-)

Šátek s názvem Stavební Kostky sliboval geometrii a geometrie jsme se také dočkali. První tři malé kostičky na spodní špičce tvoří začátek, od kterého se šátek velmi rychle rozrostl do šířky.

petra-plete.blogspot.cz


Na výběr bylo plést tři velikosti, S, M nebo L, které se liší jen počtem dalších pruhů vzoru. Když jsem u osmého pruhu pletla v každé řadě 520 ok, tak řady přibývaly velmi pomalu a já se rozhodla dále se nemučit a ukončit šátek ve velikosti M. I tak je to šátek s největším rozpětím, který momentálně vlastním.

petra-plete.blogspot.cz
Omotaný kolem krku je díky své velikosti velmi příjemný a teplý, bude i na zimu. Měla jsem trochu obavy jak se bude takový netradičně tvarovaný šátek nosit, ale nosí se sám, od dokončení jsem ho zatím měla na krku denně.

Až na fotkách jsem si všimla, že mi barvy perfektně ladí k zeleným brýlím.

Žádné komentáře:

Okomentovat