čtvrtek 8. ledna 2015

Vánoční dárky 2014

Vánoční svátky jsou za námi a tak se mohu pochlubit svojí ježíškovskou tvorbou bez obav, že někdo z obdarovaných náhodou narazí na fotku svého dárku ještě před rozbalením. 

Ač jsem s plánováním a tvorbou začala relativně brzy, poslední nitky jsem zatahovala ještě 23. prosince v 11 večer, takže letos asi začnu rovnou v lednu. :-D Stejně tak plány se několikrát změnily, takže některé dárky dopadly zcela jinak než jsem psala ve svém vánočně-inspiračním příspěvku.

Fotky odpovídají času dokončení, jen co jsem kousky v noci dodělala a narychlo vyfotila, tak je manžel hned zabalil. Snad jednou příjemci dodají lepší fotky v akci.

Zelené pončo pro neteř dle plánu. Zelené Eskimo vybrala sestra v květnu, ani nevěděla na co vybírá, jen jsem po Nil chtěla barvu pro malou na zimu a prý růžové má až až. :-)

Modré pončo je pro prostřední sestru, háčkované z Drops Verdi. Původně plánovaný pletený kruhový svetr jsem po třech pokusech vzdala, s Verdi se plete příšerně a obzvlášť magic loop. Snažila jsem se, ale nervy mám jen jedny. Háčkovat s ní jde obstojně a výsledek je úžasně měkkoučký, takže pokud na to máte nervy, stojí za to Verdi zkusit.

Růžové bolerko na fotce vůbec nevynikne, je to stejné Valkyrie jako mám pro sebe, tentokrát z Merina Extra Fine pro nejmladší sestru, barvu si taky vybrala aniž by věděla, že bude k Vánocům. :-)

Pro mamku jsem nakonec vzdala kruhový svetr, nějak se mi nechtělo háčkovat. Tento pletený přehoz na ramena z Cotton Light je ale jako dělaný pro ni, bývá jí chladno v autě když běží klimatizace a omotává se vším možným, tak teď bude mít speciální kousek pro tuto příležitost. 

Poslední fotka jsou podkolenky pro tchýni. Loni dostala ponožky a hned mluvila o ještě teplejších vysokých podkolenkách. Samozřejmě na to zapomněla, ale já si takové věci pamatuji dobře, takže byla překvapená a hned po Vánocích volala, že jsou skvělé. Nic nepotěší více než když nepletu do skříně, ale na nošení. :-)

Chybějící fotka je čelenka z Drops Peak pro mého taťku, ale ta je stejně jen jednoduchá šedá patentem na 11 ok.

Žádné komentáře:

Okomentovat