sobota 13. prosince 2014

Sada výměnných kruhových jehlic

Možná jsem se zmínila už dříve, možná ne, ale pletu téměr výhradně na kruhových jehlicích. Je to pohodlnější, očka se lépe vměstnají a s přibývajícími řadami je poznat váhový rozdíl - na kruhových jehlicích se váha lépe rozloží a nebolí pak z pletení záda. :-) 

Do teď jsem pletla hlavně na bambusových jehlicích z Číny. Jsou fajn, za málo peněz hodně muziky, ale plastový "drát" není moc odolný. Většinou mi praskne hned za jehlicí a manžel už má i techniku na opravy, během pár minut mi je s trochou chemoprenu opět zprovozní. :-) No ale při pletení malých obvodů (magic loop) tuhne a nepříjemně se kroutí, takže jsem se začala dívat i po jiných alternativách.

Mercedes a BMW mezi kruhovými jehlicemi jsou německá značka Addi a americké Knit Pro a k nim jsem tedy googlila, pročítala recenze a vybírala sadu výměnných kruhových jehlic. Dražší, kovové Addi mají jednodušší nasazovací mechanismus, hezčí obal, ale já se nakonec rozhodla pro o něco levnější dřevěné Knit Pro v obyčejném obalu na zip. Tyto jehlice se dají sehnat i pod různými značkami výrobců přízí, které jsou s originál Knit Pro zcela kompatibilní (dobré vědět až zjistíte, že 4 dráty, které jsou součástí sady, opravdu nestačí :-D) Sehnala jsem nakonec sadu Drops Pro Romance.

Plete se s nimi jedna báseň, teď si říkám jak jsem jen fungovala dříve bez nich. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat