čtvrtek 11. prosince 2014

Jaro volá

Venku tedy rozhodně ještě ne, ale Drops už zveřejnil novou kolekci jaro/léto 2015 a právě teď je tedy čas vybírat své oblíbené modely. Vybrat si a dát hlas můžete celkem deseti kouskům.

Odkaz zde: http://www.garnstudio.com/vote-your-favorites.php?cid=24

Nová kolekce se mi moc líbí, rozhodně mě zaujala více než současná zimní, vybrala bych si klidně 2x10 modelů. :-)

Kousky, pro které jsem nakonec hlasovala já jsou tyto: 
Vybírala jsem hlavně mé nyní oblíbené šátky, ponožky, přehozy a mým favoritem jsou šaty z prvního obrázku s nádherným vyplétaným vzorem. Jen tedy nevím, jestli na ně budu mít čas a chuť, z Muskatu to bude práce na dlouho. :-)

2 komentáře:

  1. Dnes jsem zrovna na Drops hledala kruhový svetr a všimla jsem si, že prakticky stejný jako ten vpravo nahoře už tam mají z dřívějška, jen je pletený z Verdi. Pěkný výběr:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten svetr z Verdi jsem zkoušela, ale po třech pokusech to vzdala, plete se s ní hrozně. Tento bude určitě lepší. :-)

      Vymazat