pátek 5. prosince 2014

Mikulášské pletení

Pletařská sézona je v plném proudu, vybavuji rodinu zimními doplňky, tvořím dárky pod stromeček a jako vždy nestíhám. :-)

Co se mi ale stihnout podařilo, je mikulášská punčocha pro syna. Návod (http://www.garnstudio.com/lang/cz/pattern.php?id=6385&lang=cz) je z loňského adventního kalendáře od Dropsu. Ač vyšel už prvního prosince, na loňského Mikuláše jsem nestíhala, stejně byla myšlena na anglosaské Vánoce, ale hned jsem si udělala plán na letošní rok. Nakoupila jsem Karismu v květnu v akci a listopadu se pustila do ní.



Horní část punčochy jsem zkrátila o jedno opakování hvězdiček a vylepšila o jméno. Pro vytvoření nápisu jsem použila tabulku s písmeny, kterou jsem si vygooglila (doporučuji zadat si "alphabet knitting chart" a už jen vybírat velikost a písmo jaké potřebujete). Zkrácením se zmenšila spotřeba, na takto dlouhou punčochu stačí jedno bílé a dvě červená klubka. Patu jsem udělala jako v návodu, se zkrácenými řadami, ale s obtáčenými oky místo splétání s oky ze spodní řady, už jsem tak patu pletla a výsledek je víceméně stejný.

Letošní adventní kalendář s jedním svátečně laděným návodem denně je zde: http://www.garnstudio.com/christmas-calendar.php?cid=24
Mým favoritem je zatím kobereček pod stromek ve tvaru hvězdy z třetího prosince. Kdybych neměla tolik práce s rozpracovanými projekty, hned bych se do něj pustila. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat