pátek 2. května 2014

Inspirace k slevové akci

26 druhů mých oblíbených Drops přízí je v květnu u všech prodejců se slevou 35%. To pro nás, sysly vlněné, znamená, že je čas nakupování na dlouho okukované, ale pro cenu odkládané projekty.

Zde je můj výběr, co jsem objednala.
Pro sestru k Vánocům (ano, už :-D) v světle růžové a pro mě z vínového Cotton Merina, takže rovnou na dva kousky. :-)


Po uháčkovaní čtverečkové deky pro syna a následném začišťování více než 150 konců jsem prohlásila, že už žádná deka! Ale ona je tak úžasně měkká a příjemná, že nakonec chci taky. Z Big Delight a Big Merina bude krásně hřát, snad ji do zimy akorát stihnu. :-D


Zimní set z Eskima a Puddelu. Mohér bude krásně ňuchňací, tak jen aby bylo příští rok dost zima i na nošení. Šedé Eskimo už mám doma.


Na Facebooku na mě občas vyskočí výběr z návodů Drops Inspiration. V tom posledním mě zaujal tento boho svetr. Muž kupodivu řekl, že je zajímavý (čekala jsem "nelíbí, moc hippie"), tak jdu do něj. Plán je zkombinovat Alpacu v barvě lila a borůvkový Fabel, který už mám doma.



Moje ponožková láska na první pohled a konečně Karisma v akci.

Taky něco pro syna z Merina Extra Fine v tyrkysové. Nejmenší velikost v návodu je na 3 roky, tak budu mít dost času na dokončení. :-D


Tuto vestičku už jsem zkoušela z Alpacy, ale vůbec nevyniknul vzor, pokus dvě tedy bude z Baby Merina jak je psáno v návodu. Barva ledově modrá.

Žádné komentáře:

Okomentovat